ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 46/2024Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 46/2024

Szczegóły informacji

Zarządzenie 46/2024

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2024-2029

Data podjęcia/podpisania: 2024-09-26

Data wejścia w życie: 2024-09-26

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego prac montażowych

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 609, 721)

Treść:

§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego prac związanych z montażem pomostu dla zadania pn. „Budowa pomostu w miejscowości Linowo na jeziorze Linowo”. 
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Lucyna Olszewska – członek Komisji,
3) Anna Truchan – członek Komisji,
 
§ 2. 1. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) kontrola wykonania robót pod kątem ich zgodności z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.272.155.2024 z dnia 18 września 2024 r., na podstawie wykonanych robót
i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także wskazanie w protokole ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia;
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu zakończenia robót, określonego zawartą umową, ewentualnie ustalenie kar za przekroczenie terminu określonego umową;
3) podpisanie protokołu odbioru końcowego robót.
2. Odbioru końcowego robót należy dokonać w dniu 27.09.2024 r.
 
§ 3. Komisja dokonuje również, na podstawie udzielonej przez Wykonawców gwarancji, odbioru usuniętych wad i usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji jakości oraz innych czynności
z tym związanych, na zasadach określonych w umowie nr IGP.272.155.2024 z dnia 18 września 2024 r.
 
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
 
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Balczun
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-27 15:06:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-27 15:07:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-15 09:28:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
34 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony