Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 80/2024Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 80/2024Szczegóły informacji
Zarządzenie 80/2024
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2024-2029
Data podjęcia/podpisania: 2024-12-27
Data wejścia w życie: 2024-12-27
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych
Na podstawie:
art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.)
Treść:
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego dla zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 140001N od drogi wojewódzkiej nr 651 do miejscowości Kociołki”.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
3) Maciej Hołownia - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
§ 2. Komisja przystąpi do odbioru robót budowlanych przy udziale:
1) Wykonawcy przedmiotu zamówienia: „Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja lok. 1A, 19-500 Gołdap, reprezentowane przez Zdzisława Galińskiego,
2) Kierownika robót.
§ 3. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) sprawdzenie wykonania robot budowlanych wybudowanego odcinka drogi zgodnie
z opracowaną dokumentacją projektową,
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.271.2.2024 z dnia 4 marca 2024 r.
§ 4. 1. Z czynności odbioru robót budowlanych komisja sporządzi Protokół końcowy
odbioru robót budowlanych.
2. Protokół odbioru podpisują osoby i podmioty wymienione w § 1 i 2.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego dla zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 140001N od drogi wojewódzkiej nr 651 do miejscowości Kociołki”.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
3) Maciej Hołownia - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
§ 2. Komisja przystąpi do odbioru robót budowlanych przy udziale:
1) Wykonawcy przedmiotu zamówienia: „Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja lok. 1A, 19-500 Gołdap, reprezentowane przez Zdzisława Galińskiego,
2) Kierownika robót.
§ 3. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) sprawdzenie wykonania robot budowlanych wybudowanego odcinka drogi zgodnie
z opracowaną dokumentacją projektową,
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.271.2.2024 z dnia 4 marca 2024 r.
§ 4. 1. Z czynności odbioru robót budowlanych komisja sporządzi Protokół końcowy
odbioru robót budowlanych.
2. Protokół odbioru podpisują osoby i podmioty wymienione w § 1 i 2.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-12-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Balczun |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-12-30 07:58:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-12-30 08:00:12 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-30 08:00:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 34 raz(y) |