Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: 14/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 14/2010Szczegóły informacji
14/2010
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: nie dotyczy
Data wejścia w życie: 2010-03-17
Data podjęcia/podpisania: 2010-03-17
Tytuł aktu:
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki
Na podstawie:
art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz.1458, z późn. zm.)
samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz.1458, z późn. zm.)
Treść:
§ 1.
1) Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - z-ca Kierownika
Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki w wymiarze 1/2 etatu.
2) Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy
Dubeninki stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze:
1) Zamieszczenie ogłoszeń o naborze na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz
na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dubeninki – do dnia 17.03.2010 r.
2) Termin składania dokumentów przez kandydatów – do 29.03.2010 r. do godz.
15.00.
3) Rozpoczęcie pracy Komisji – dnia 30.03.2010 r. godz. 10.00.
4) Ogłoszenie na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy Dubeninki listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów
z Komisją – do dnia 07.04.2010 r.
5) Rozpoczęcie przez Komisję indywidualnych rozmów z kandydatami – od dnia
12.04.2010 r. od godz. 9.00.
6) Sporządzenie protokołu przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowiska
urzędnicze i przekazanie go Wójtowi – do dnia 14.04.2010 r.
7) Ogłoszenie informacji o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni
od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru,
w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
§ 3.
1) Do przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowiska
urzędnicze powołuje się Komisję, w składzie:
1. Stanisław Kosiński - przewodniczący
2. Czesława Rydzewska - z-ca przewodniczącego
3. Irena Zakrzewska - członek
4. Agnieszka Lisiewska - członek
2) Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze Komisja przeprowadzi
według zasad określonych w „Regulaminie naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki” stanowiącym załącznik do Zarządzenia
Nr32/09 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 05 czerwca 2009 r., z uwzględnieniem
harmonogramu postępowania, o którym mowa w § 2.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
do Zarządzenia Nr 14
Wójta Gminy Dubeninki
z dnia 17 marca 2010r.
URZĄD GMINY DUBENINKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki
w wymiarze 1/2 etatu.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu
terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
6) wiedza w zakresie przepisów:
- Prawo o aktach stanu cywilnego
- ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- kodeks rodzinny i opiekuńczy
- kodeks cywilny
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa o ochronie informacji niejawnych
- ustawa o ochronie danych osobowych
7) dobry stan zdrowia,
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 04.05.2010 r.
2. Wymagania dodatkowe:
a) systematyczność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność biegła
znajomość pracy na komputerze,
b) umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,
c) umiejętność interpretacji przepisów i ich zmian oraz stosowania w praktyce
przepisów prawnych,
d) dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów,
b) prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństwa w kraju, za granicą,
c) wydawanie decyzji na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o
zmianie imion i nazwisk,
d) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Urzędu Stanu Cywilnego,
e) prowadzenie rejestru wyborców
f) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach
osobistych.
g) oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
h) wydawanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań
zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności sądowej za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie
przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego na
własny koszt.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223,
poz. 1458 z póź. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 29.03.2010r. do godz. 15.00
pod adres:
Urząd Gminy Dubeninki
ul. H. Mereckiego 27
19-504 Dubeninki
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – z-ca
Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Dubeninki w dniu 30.03.2010r. o godz. 10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Dubeninki przy
ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz na stronie www.dubeninki.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 087 615-81-37.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z
terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie www.dubeninki.pl
oraz na tablicy informacyjnej urzędu Gminy.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru na stronie www.dubeninki.pl oraz
na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy.
1) Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - z-ca Kierownika
Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki w wymiarze 1/2 etatu.
2) Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy
Dubeninki stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze:
1) Zamieszczenie ogłoszeń o naborze na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz
na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dubeninki – do dnia 17.03.2010 r.
2) Termin składania dokumentów przez kandydatów – do 29.03.2010 r. do godz.
15.00.
3) Rozpoczęcie pracy Komisji – dnia 30.03.2010 r. godz. 10.00.
4) Ogłoszenie na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy Dubeninki listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne
określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów
z Komisją – do dnia 07.04.2010 r.
5) Rozpoczęcie przez Komisję indywidualnych rozmów z kandydatami – od dnia
12.04.2010 r. od godz. 9.00.
6) Sporządzenie protokołu przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowiska
urzędnicze i przekazanie go Wójtowi – do dnia 14.04.2010 r.
7) Ogłoszenie informacji o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni
od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru,
w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
§ 3.
1) Do przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowiska
urzędnicze powołuje się Komisję, w składzie:
1. Stanisław Kosiński - przewodniczący
2. Czesława Rydzewska - z-ca przewodniczącego
3. Irena Zakrzewska - członek
4. Agnieszka Lisiewska - członek
2) Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze Komisja przeprowadzi
według zasad określonych w „Regulaminie naboru na wolne stanowiska
urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki” stanowiącym załącznik do Zarządzenia
Nr32/09 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 05 czerwca 2009 r., z uwzględnieniem
harmonogramu postępowania, o którym mowa w § 2.
§ 4.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
do Zarządzenia Nr 14
Wójta Gminy Dubeninki
z dnia 17 marca 2010r.
URZĄD GMINY DUBENINKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki
w wymiarze 1/2 etatu.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
5) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu
terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
6) wiedza w zakresie przepisów:
- Prawo o aktach stanu cywilnego
- ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- kodeks rodzinny i opiekuńczy
- kodeks cywilny
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa o ochronie informacji niejawnych
- ustawa o ochronie danych osobowych
7) dobry stan zdrowia,
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 04.05.2010 r.
2. Wymagania dodatkowe:
a) systematyczność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność biegła
znajomość pracy na komputerze,
b) umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,
c) umiejętność interpretacji przepisów i ich zmian oraz stosowania w praktyce
przepisów prawnych,
d) dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów,
b) prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństwa w kraju, za granicą,
c) wydawanie decyzji na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o
zmianie imion i nazwisk,
d) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Urzędu Stanu Cywilnego,
e) prowadzenie rejestru wyborców
f) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach
osobistych.
g) oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
h) wydawanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań
zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności sądowej za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie
przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego na
własny koszt.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz
ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223,
poz. 1458 z póź. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 29.03.2010r. do godz. 15.00
pod adres:
Urząd Gminy Dubeninki
ul. H. Mereckiego 27
19-504 Dubeninki
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – z-ca
Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Dubeninki w dniu 30.03.2010r. o godz. 10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Dubeninki przy
ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz na stronie www.dubeninki.pl.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 087 615-81-37.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z
terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie www.dubeninki.pl
oraz na tablicy informacyjnej urzędu Gminy.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru na stronie www.dubeninki.pl oraz
na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Urząd Gminy Dubeninki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-03-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-03-17 10:26:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-03-17 10:28:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-03-17 10:28:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1510 raz(y) |