Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: 17/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 17/2010Szczegóły informacji
17/2010
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Unieważniony
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: nie dotyczy
Data wejścia w życie: 2010-04-13
Data podjęcia/podpisania: 2010-04-13
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-04-13
Tytuł aktu:
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki
Na podstawie:
Treść:
1) Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki w wymiarze 1/2 etatu.
2) Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze:
Zamieszczenie ogłoszeń o naborze na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dubeninki – do dnia 14.04.2010 r.
Termin składania dokumentów przez kandydatów – do 28.04.2010 r. do godz. 15.00.
Rozpoczęcie pracy Komisji – dnia 29.04.2010 r. godz. 10.00.
4) Ogłoszenie na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dubeninki listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów z Komisją – do dnia 30.04.2010 r.
5) Rozpoczęcie przez Komisję indywidualnych rozmów z kandydatami – od dnia 07.05.2010 r. od godz. 9.00.
6) Sporządzenie protokołu przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze i przekazanie go Wójtowi – do dnia 11.05.2010 r.
7) Ogłoszenie informacji o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni
od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
1) Do przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowiska urzędnicze powołuje się Komisję, w składzie:
Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze Komisja przeprowadzi według zasad określonych w „Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki” stanowiącym załącznik do Zarządzenia
Nr32/09 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 05 czerwca 2009 r., z uwzględnieniem harmonogramu postępowania, o którym mowa w § 2.
§ 4.
§ 5.
do Zarządzenia Nr 17/10
Wójta Gminy Dubeninki
z dnia 13 kwietnia 2010r.
z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki
1. Wymagania niezbędne:
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej, lub
c) w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
- Prawo o aktach stanu cywilnego
- ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych
- kodeks rodzinny i opiekuńczy
- kodeks cywilny
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa o ochronie informacji niejawnych
8) gotowość podjęcia pracy z dniem 17.05.2010 r.
2. Wymagania dodatkowe:
a) systematyczność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność biegła
znajomość pracy na komputerze,
b) umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,
c) umiejętność interpretacji przepisów i ich zmian oraz stosowania w praktyce
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów,
b) prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństwa w kraju, za granicą,
c) wydawanie decyzji na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o
zmianie imion i nazwisk,
d) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Urzędu Stanu Cywilnego,
f) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
g) oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.
h) wydawanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
6) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
7) oświadczenie o niekaralności sądowej za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego na własny koszt.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z póź. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 28.04.2010r. do godz. 15.00
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Dubeninki w dniu 29.04.2010r. o godz. 10.00.
Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Dubeninki przy
ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz na stronie www.dubeninki.pl. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 087 615-81-37.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie www.dubeninki.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu Gminy.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru na stronie www.dubeninki.pl oraz na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Urząd Gminy Dubeninki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-04-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-04-14 08:26:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-04-14 08:34:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-04-21 18:50:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1424 raz(y) |