Uchwały Rady Gminy
Pobierz dane XMLAkt prawny: 22/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 22/2010Szczegóły informacji
22/2010
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: nie dotyczy
Data wejścia w życie: 2010-05-10
Data podjęcia/podpisania: 2010-05-10
Tytuł aktu:
w sprawie uruchomienia postępowania o zamówienie publiczne na „Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”
Na podstawie:
art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm)
Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm)
Treść:
§ 1.
1. Uruchomić procedurę postępowania o zamówienie publiczne na „Dostawa
używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.
2. 1. Postępowanie przeprowadzi komisja w składzie:
1) Stanisław Kosiński – przewodniczący komisji
2) Radosław Szeszko – z-ca przewodniczącego
3) Czesława Rydzewska – sekretarz komisji
4) Jan Miler – członek
5) Ryszard Makarewicz – członek
2. Komisja pracuje zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik do
zarządzenia
3. Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez
zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
1. Uruchomić procedurę postępowania o zamówienie publiczne na „Dostawa
używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.
2. 1. Postępowanie przeprowadzi komisja w składzie:
1) Stanisław Kosiński – przewodniczący komisji
2) Radosław Szeszko – z-ca przewodniczącego
3) Czesława Rydzewska – sekretarz komisji
4) Jan Miler – członek
5) Ryszard Makarewicz – członek
2. Komisja pracuje zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik do
zarządzenia
3. Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez
zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Urząd Gminy Dubeninki |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-05-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wójt Gminy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-05-21 12:56:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-05-21 12:57:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-05-21 12:57:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1253 raz(y) |