ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Pobierz dane XMLAkt prawny: 56/2011Drukuj informacjęAkt prawny: 56/2011

Szczegóły informacji

56/2011

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: nie dotyczy

Kadencja: nie dotyczy

Data wejścia w życie: 2011-10-24

Data podjęcia/podpisania: 2011-10-24

Tytuł aktu:

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej

Na podstawie:

art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2009r. Nr 152 poz.1223 z późn. zm.) oraz Instrukcji Obiegu Dokumentów w Urzędzie Gminy Dubeninki

Treść:

zarządzam:

§ 1.
1. Przeprowadzić inwentaryzację w drodze spisu z natury metodą inwentaryzacji okresowej, poprzez ustalenie rzeczywistej ilości poszczególnych składników majątku.
2. Inwentaryzacją należy objąć:
a) na dzień 31 października 2011r.
- środki trwałe,
- grunty,
- pozostałe środki trwałe - wyposażenia,
b) na dzień 31 grudnia 2011r.
- materiały w magazynie,
- kasa,
- paliwo w pojazdach,
- węgiel i olej opałowy

§ 2.
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się komisję w składzie:

1. Irena Zakrzewska - przewodnicząca komisji.
2. Krystyna Miler - członek.
3. Radosław Szeszko - członek.

§ 3.
1.Termin przeprowadzenia inwentaryzacji od 02.11.2011r. do 31.12.2011 r.
2.Przeszkolenie komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenie szczegółowego harmonogramu i zakresu spisu dokona skarbnik gminy.

§ 4.
1.Arkusze spisu z natury dotyczące składników wyszczególnionych w § 1 ust.2 pkt. a należy dostarczyć dla Skarbnika Gminy do dnia 30.11.2011r. natomiast składników wyszczególnionych w § 1 ust.2 pkt. b należy dostarczyć dla Skarbnika Gminy do dnia 10.01.2012r.
2.Wycenę oraz zestawienie różnic inwentarzowych należy przedstawić do zatwierdzenia dla Wójta Gminy do dnia 31.01.2012 r.

§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony