ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 229/2017Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 229/2017

Szczegóły informacji

Zarządzenie 229/2017

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2017-08-21

Data podjęcia/podpisania: 2017-08-21

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r. , poz. 1045 ze zm.) oraz Zawiadomienia Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 21.08.2017 r., potwierdzeniu osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru

Treść:

z a r z ą d z a m, co następuje :
§ 1
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19 – 500 Gołdap „w następującym składzie :
Jan Miler – Przewodniczący Komisji
Jacek Goljanek – Członek Komisji
Renata Sojkowska – Członek Komisji
Ryszard Makarewicz - Członek Komisji
Przy udziale:
1. Mirosława Wojsław - Inspektor Nadzoru
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych polegających na:
„Przebudowie drogi gminnej rolniczej, Nr 140033 we wsi Wobały” wykonanych na podstawie Umowy Nr 17/IGP/2017 zawartej w dniu 30 maja 2017 r .„Przebudowie drogi gminnej ulicy M. Konopnickiej w Żytkiejmach” wykonanych na podstawie Umowy Nr 6/IGP/2017 zawartej w dniu 24 kwietnia 2017 r„Przebudowie drogi gminnej ulicy Szkolnej w Żytkiejmach” wykonanych na podstawie Umowy Nr 5/IGP/2017 zawartej w dniu 25 kwietnia 2017 r
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 24 sierpnia 2017 r. o godz. 10:00 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.§ 5Protokół komisja przedstawi do zatwierdzenia w terminie 7 dni od dokonania odbioru.
§ 6
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jan Miler
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-24 10:07:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-24 10:09:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-24 10:09:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1271 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony