Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 61/2019Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 61/2019Szczegóły informacji
Zarządzenie 61/2019
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2018 - 2024
Data wejścia w życie: 2019-07-08
Data podjęcia/podpisania: 2019-07-08
Tytuł aktu:
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego „Wdrożenie e-usług w Gminie Dubeninki wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do ich realizacji oraz usługą szkolenia”
Na podstawie:
art. 19 ust 2, art. 21 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.)
Treść:
zarządzam co następuje:
§ 1.
- Udzielić zamówienia publicznego na „Wdrożenie e-usług w Gminie Dubeninki wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do ich realizacji oraz usługą szkolenia”
- Postępowanie przeprowadzi komisja w składzie:
1) Stanisław Kosiński – przewodniczący komisji
2) Jacek Goljanek – z-ca przewodniczącego
3) Czesława Rydzewska – sekretarz komisji
4) Paweł Furtan – członek komisji
5) Krystyna Miler – członek komisji
- Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.
§ 2.
- Komisja przetargowa rozpoczyna działalność z chwilą powołania.
- Komisja zobowiązana jest przestrzegać postanowień ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.)
- Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
§ 3.
- Pracami komisji kieruje przewodniczący komisji przetargowej.
- Sekretarz komisji przetargowej uczestniczy w pracach komisji i prowadzi dokumentację postępowania.
- Czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podjęte przez osobę podlegającą wyłączeniu - po powzięciu przez nią wiadomości o okolicznościach, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy, powtarza się, z wyjątkiem otwarcia ofert oraz czynności faktycznych niewpływających na wynik postępowania
- Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 4.
Do zadań komisji należy w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji przetargowej,
2) prowadzenie negocjacji z wykonawcami, w przypadkach przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
3) realizacja czynności zamawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie,
4) ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców,
5) ocena ofert oraz wskazanie oferty najkorzystniejszej,
6) przedłożenie wyników prac komisji — protokołu postępowania wraz z ofertami oraz wszelkimi innymi dokumentami związanymi z postępowaniem - do zatwierdzenia przez Wójta gminy,
7) proponowanie unieważnienia postępowania w okolicznościach przewidzianych w ustawie.
§ 5
Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:
1) wyznaczanie terminów i prowadzenie posiedzeń komisji,
2) odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy,
3) informowanie Wójta gminy o wyłączeniu lub samowyłączeniu się członka komisji ze składu komisji,
4) składanie do Wójta gminy wniosków w sprawach dotyczących odwoływania wyłączonego członka komisji, a także odwoływania i powoływania do składu komisji osób w miejsce wyłączonych członków komisji lub biegłych,
5) podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym,
6) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania,
7) informowanie Wójta gminy o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania