ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 69/2019Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 69/2019

Szczegóły informacji

Zarządzenie 69/2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data wejścia w życie: 2019-08-22

Data podjęcia/podpisania: 2019-08-22

Tytuł aktu:

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Dubeninki.

Na podstawie:

art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.  Dz. U. z 2019 r. poz. 506, poz. 1309)

Treść:

zarządzam, co następuje:
 
§1.
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Dubeninki, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 54/2014 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 8 września 2014 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Dubeninki, wprowadzam następujące zmiany:
1. § 3 pkt. 1 otrzymuje brzmienie:
Siedziba Urzędu Gminy mieści się w Dubeninkach przy ulicy Dębowej 27.
2. § 20 pkt 69 otrzymuje brzmienie:
Do stanowiska ds. świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start” należy:
1) Przyjmowanie wniosków i ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start”.
2) Prowadzenia postępowania, w tym administracyjnego w zakresie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start”.
3) Prowadzenie dokumentacji wobec dłużników alimentacyjnych.
4) Przygotowywanie informacji, projektów decyzji, postanowień, innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem”, świadczenia „dobry start” oraz wobec dłużników alimentacyjnych.
5) Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych (w tym należnych składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i ubezpieczenie zdrowotne), zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start”.
6) Zgłaszanie osób pobierających świadczenia do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na podstawie obowiązujących przepisów.
7) Terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem”, świadczenia „dobry start”, oraz działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych, w tym także w formie elektronicznej.
8) Prowadzenie teczek rzeczowych świadczeniobiorców zgodnie z jednolitym wykazem akt.
9) Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start”.
10) Prowadzenie rejestru wpływu wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start”.
11) Ewidencjonowanie i rozliczanie kwot z tytułu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem”, świadczenia „dobry start” oraz zwrotu przez dłużnika alimentacyjnego należności z tytułu otrzymanych przez osobę uprawnioną świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
12) Wystawienie upomnień i tytułów wykonawczych w przypadku niedotrzymania terminu zwrotu nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start”. Egzekucja nienależnie pobranych świadczeń.
13) Współpraca z innymi ośrodkami pomocy społecznej, sądami, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych.
14) Prowadzenie rejestru dłużników alimentacyjnych wraz z kwotami ich zadłużeń oraz należnych odsetek w rozbiciu procentowym dla budżetu państwa oraz organu właściwego wierzyciela.
15) Prowadzenie ewidencji wypłaconych świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna, świadczenia wychowawczego, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczenia „za życiem” oraz świadczenia „dobry start”, dokonywanie aktualizacji kwot wypłaconych, naliczanie należnych odsetek i przekazywanie wykazu głównemu księgowemu jednostki.
16) Wpis dłużników alimentacyjnych do Krajowego Rejestru Długów.
 
§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-27 13:18:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-27 13:19:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-27 13:19:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
742 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony