ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 166/2020Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 166/2020

Szczegóły informacji

Zarządzenie 166/2020

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data wejścia w życie: 2020-07-10

Data podjęcia/podpisania: 2020-07-10

Tytuł aktu:

sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych dla zadania „Przebudowa drogi gminnej nr 140003N Pluszkiejmy – Granica gminy Gołdap”.

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. , poz. 506 z późn. zm.) oraz zawiadomienia Wykonawcy z dnia 06.07.2020 r. o gotowości do odbioru oraz potwierdzeniu osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru

Treść:

zarządzam, co następuje :
 
§ 1
Powołuję Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Drogowo – Mostowe Spółka Akcyjna w Suwałkach ul. Przytorowa 24, 16 – 400 Suwałki w następującym składzie :
1.Jacek Goljanek              – Przewodniczący Komisji
2. Jan  Miler                       – Z–ca Przewodniczącego Komisji
3. Renata Sojkowska        – Członek Komisji
4. Ryszard Makarewicz    – Członek Komisji
 
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych dla zadania „Przebudowie drogi gminnej nr 140003N Pluszkiejmy – Granica gminy Gołdap”. wykonanych na podstawie Umowy Nr 21/IGP/2019 zawartej w dniu 25 października 2019 r .
 
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 16 lipca 2020 r. o godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
 
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Miler.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony