ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 323/2021Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 323/2021

Szczegóły informacji

Zarządzenie 323/2021

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data podjęcia/podpisania: 2021-10-11

Data wejścia w życie: 2021-10-11

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372)

Treść:

w związku z zawiadomieniem Wykonawcy z dnia 11.10.2021 r. o gotowości do odbioru zarządzam, co następuje :
 
§ 1
Powołuję Komisję do dokonania odbioru końcowego prac dla zadania p.n. „Ekologiczny Kącik Osobliwości” wykonanych przez RICOLAND-DOM, ul. Papiernia 4E 16-400 Suwałki, NIP: 844-146-86-82 w następującym składzie:
1. Jan  Miler                    – Przewodniczący Komisji
2. Lucyna Olszewska      – Członek Komisji
3. Anna Truchan             – Członek Komisji
4. Milena Chodziutko     – Członek Komisji
 
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych dla zadania p.n. „Ekologiczny Kącik Osobliwości” wykonanych na podstawie Umowy Nr 34/OP/2021 zawartej w dniu 05.10.2021 r.
 
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót, o których mowa w § 2 w dniu 15 października 2021 r. od godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna, skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
 
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - Panu Janowi Milerowi.
 
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-12 13:47:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-12 13:48:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-12 13:48:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
849 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony