ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 543/2023Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 543/2023

Szczegóły informacji

Zarządzenie 543/2023

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data podjęcia/podpisania: 2023-06-05

Data wejścia w życie: 2023-06-05

Tytuł aktu:

w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności.

Na podstawie:

art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 poz. 2240), w związku z art. 31 ustawy   z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.)

Treść:

zarządza się, co następuje:
§ 1.
Wyznaczam Panią Dorotę Pojawę na koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Dubeninki oraz Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubeninkach, mających swoje siedziby w budynku przy ul. Dębowej 27, 19-504 Dubeninki.
 
§ 2.
Zadania w zakresie zapewnienia dostępności w Urzędzie Gminy w Dubeninkach oraz Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dubeninkach realizowane są w ramach zespołu:
 
  1. Dorota Pojawa, kierownik Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej - koordynator ds. dostępności, koordynator zespołu;
  2. Paweł Furtan, informatyk – dostępność cyfrowa oraz komunikacyjno-informacyjna;
  3. Teresa Romanowska, dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dubeninkach – członek zespołu;
  4. Agnieszka Lisiewska, zastępca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – członek zespołu;
  5. Ewelina Moszczyńska, podinspektor ds. obronnych i ogólnych – członek zespołu.
 
§ 3.
Zadania koordynatora ds. dostępności zostały określone w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 poz. 2240) oraz ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 82 z późn. zm.).
 
§ 4.
Traci moc Zarządzenie Nr 228/2021 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 22 stycznia 2021 r. w sprawie wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności.
 
§ 5.
Wykonanie zarządzenia powierza się koordynatorowi ds. dostępności.
 
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-05 14:03:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-05 14:08:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-15 08:00:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
305 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony