ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 680/2024Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 680/2024

Szczegóły informacji

Zarządzenie 680/2024

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: VIII kadencja

Data podjęcia/podpisania: 2024-04-26

Data wejścia w życie: 2024-04-26

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego prac montażowych

Na podstawie:

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz. 609)
 

Treść:

 zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego prac związanych z montażem pomostów dla zadania pn. „Budowa dwóch pomostów: w miejscowości Pluszkiejmy na jeziorze Czarne oraz w miejscowości Pobłędzie na jeziorze Pobłędzie”.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Lucyna Olszewska – członek Komisji,
3) Urszula Kibitlewska – członek Komisji,
§ 2. 1. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) kontrola wykonania robót pod kątem ich zgodności z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.271.1.2024 z dnia 22 lutego 2024 r., na podstawie wykonanych robót
i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także wskazanie w protokole ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia;
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu zakończenia robót, określonego zawartą umową, ewentualnie ustalenie kar za przekroczenie terminu określonego umową;
3) podpisanie protokołu odbioru końcowego robót.
2. Odbioru końcowego robót należy dokonać w dniu 29.04.2024 r.
§ 3. Komisja dokonuje również, na podstawie udzielonej przez Wykonawców gwarancji, odbioru usuniętych wad i usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji jakości oraz innych czynności
z tym związanych, na zasadach określonych w umowie nr IGP.271.1.2024 z dnia 22 lutego 2024 r.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-04-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-04-26 13:40:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-04-26 13:50:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-27 02:19:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
30 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony