Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 682/2024Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 682/2024Szczegóły informacji
Zarządzenie 682/2024
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2018 - 2024
Data podjęcia/podpisania: 2024-04-29
Data wejścia w życie: 2024-04-29
Tytuł aktu:
w sprawie wprowadzenia wzorów druków związanych z przechowywaniem blankietów dokumentów publicznych oraz dokumentów publicznych
Na podstawie:
art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2024 roku, poz. 609 ze zm.) w związku z art. 43 ustawy z dnia 22 listopada 2019 r. o dokumentach publicznych (Dz.U. z 2024 roku, poz. 564 ze zm.)
Treść:
§ 1.
Wprowadzam następujące wzory druków związanych z przechowywaniem blankietów dokumentów publicznych oraz dokumentów publicznych:
1) wzór rejestru pobrań kluczy – załącznik nr 1 do zarządzenia,
2) wzór rejestru wejść i wyjść – załącznik nr 2 do zarządzenia,
3) wzór rejestru pobrania kluczy oraz otwarcia i zamknięcia szaf/sejfów – załącznik nr 3 do zarządzenia,
4) wzór zestawienia pracowników posiadających upoważnienie do dostępu do pomieszczeń biurowych w których przechowywane są dokumenty publiczne – załącznik nr 4 do zarządzenia,
5) wzór upoważnienia do dostępu do pomieszczeń biurowych w których przechowywane są dokumenty publiczne – załącznik nr 5 do zarządzenia,
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierza się:
1) Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
2) Podinspektorowi do spraw obronnych i ogólnych.
§ 3.
Nadzór nad realizacją Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 maja 2024 roku.
Wprowadzam następujące wzory druków związanych z przechowywaniem blankietów dokumentów publicznych oraz dokumentów publicznych:
1) wzór rejestru pobrań kluczy – załącznik nr 1 do zarządzenia,
2) wzór rejestru wejść i wyjść – załącznik nr 2 do zarządzenia,
3) wzór rejestru pobrania kluczy oraz otwarcia i zamknięcia szaf/sejfów – załącznik nr 3 do zarządzenia,
4) wzór zestawienia pracowników posiadających upoważnienie do dostępu do pomieszczeń biurowych w których przechowywane są dokumenty publiczne – załącznik nr 4 do zarządzenia,
5) wzór upoważnienia do dostępu do pomieszczeń biurowych w których przechowywane są dokumenty publiczne – załącznik nr 5 do zarządzenia,
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierza się:
1) Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
2) Podinspektorowi do spraw obronnych i ogólnych.
§ 3.
Nadzór nad realizacją Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 maja 2024 roku.