Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 46/2024Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 46/2024Szczegóły informacji
Zarządzenie 46/2024
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2024-2029
Data podjęcia/podpisania: 2024-09-26
Data wejścia w życie: 2024-09-26
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego prac montażowych
Na podstawie:
art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 609, 721)
Treść:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego prac związanych z montażem pomostu dla zadania pn. „Budowa pomostu w miejscowości Linowo na jeziorze Linowo”.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Lucyna Olszewska – członek Komisji,
3) Anna Truchan – członek Komisji,
§ 2. 1. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) kontrola wykonania robót pod kątem ich zgodności z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.272.155.2024 z dnia 18 września 2024 r., na podstawie wykonanych robót
i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także wskazanie w protokole ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia;
i dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę oraz obowiązującymi przepisami prawa, a także wskazanie w protokole ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia;
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu zakończenia robót, określonego zawartą umową, ewentualnie ustalenie kar za przekroczenie terminu określonego umową;
3) podpisanie protokołu odbioru końcowego robót.
2. Odbioru końcowego robót należy dokonać w dniu 27.09.2024 r.
§ 3. Komisja dokonuje również, na podstawie udzielonej przez Wykonawców gwarancji, odbioru usuniętych wad i usterek ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji jakości oraz innych czynności
z tym związanych, na zasadach określonych w umowie nr IGP.272.155.2024 z dnia 18 września 2024 r.
z tym związanych, na zasadach określonych w umowie nr IGP.272.155.2024 z dnia 18 września 2024 r.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-09-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Balczun |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-09-27 15:06:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Truchan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-09-27 15:07:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Truchan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-10-15 09:28:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 32 raz(y) |