Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 98/2025Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 98/2025Szczegóły informacji
Zarządzenie 98/2025
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2024-2029
Data podjęcia/podpisania: 2025-01-23
Data wejścia w życie: 2025-01-23
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych
Na podstawie:
art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.)
Treść:
zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego dla zadania pn. „Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki” dla przedmiotu zamówienia polegającego na modernizacji 13 przepompowni ścieków znajdujących się na działkach ewidencyjnych nr 177/96, 177/100, 177/98, 59/33, 197/5 obręb 0017 Rogajny, 114, 119/5, 65/1, 69/3, 93/7, 127, 94/7, 94/5, 241/100 obręb 0008 Dubeninki, gmina Dubeninki, powiat gołdapski, woj. Warmińsko-Mazurskie.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
3) Janusz Milanowski - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
§ 2. Komisja przystąpi do odbioru robót budowlanych przy udziale:
1) Wykonawcy przedmiotu zamówienia: Paweł Pawlukanis PHUP PALWOD,
2) Kierownika robót.
§ 3. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) sprawdzenie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: naprawy istniejących zbiorników, wymiany przewodów i armatury oraz układów zasilająco-sterowniczych pomp wraz z wpięciem do monitoringu SCADA, wymiany rur tłocznych w zakresie wewnątrz zbiorników na rury stalowe nierdzewne w gatunku 304 o średnicy 88,9x2 mm, połączenia sprawne w osłonie argonu metodą TIG, armatura w postaci miękko uszczelnionych zasuw klinowych DN 80 mm
w obudowie DN 80 mm w obudowie z żeliwa sferoidalnego, zawory zwrotne kulowe również w o budowie z żeliwa sferoidalnego,
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.271.3.2024/2 z dnia 16 maja 2024 r.
§ 4. 1. Z czynności odbioru robót budowlanych komisja sporządzi Protokół końcowy
odbioru robót budowlanych.
2. Protokół odbioru podpisują osoby i podmioty wymienione w § 1 i 2.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego dla zadania pn. „Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki” dla przedmiotu zamówienia polegającego na modernizacji 13 przepompowni ścieków znajdujących się na działkach ewidencyjnych nr 177/96, 177/100, 177/98, 59/33, 197/5 obręb 0017 Rogajny, 114, 119/5, 65/1, 69/3, 93/7, 127, 94/7, 94/5, 241/100 obręb 0008 Dubeninki, gmina Dubeninki, powiat gołdapski, woj. Warmińsko-Mazurskie.
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1) Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2) Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
3) Janusz Milanowski - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
§ 2. Komisja przystąpi do odbioru robót budowlanych przy udziale:
1) Wykonawcy przedmiotu zamówienia: Paweł Pawlukanis PHUP PALWOD,
2) Kierownika robót.
§ 3. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1) sprawdzenie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: naprawy istniejących zbiorników, wymiany przewodów i armatury oraz układów zasilająco-sterowniczych pomp wraz z wpięciem do monitoringu SCADA, wymiany rur tłocznych w zakresie wewnątrz zbiorników na rury stalowe nierdzewne w gatunku 304 o średnicy 88,9x2 mm, połączenia sprawne w osłonie argonu metodą TIG, armatura w postaci miękko uszczelnionych zasuw klinowych DN 80 mm
w obudowie DN 80 mm w obudowie z żeliwa sferoidalnego, zawory zwrotne kulowe również w o budowie z żeliwa sferoidalnego,
2) stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.271.3.2024/2 z dnia 16 maja 2024 r.
§ 4. 1. Z czynności odbioru robót budowlanych komisja sporządzi Protokół końcowy
odbioru robót budowlanych.
2. Protokół odbioru podpisują osoby i podmioty wymienione w § 1 i 2.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2025-01-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Balczun |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2025-01-27 09:36:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2025-01-27 09:48:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2025-01-27 14:43:08 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 17 raz(y) |