ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 98/2025Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 98/2025

Szczegóły informacji

Zarządzenie 98/2025

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2024-2029

Data podjęcia/podpisania: 2025-01-23

Data wejścia w życie: 2025-01-23

Tytuł aktu:

w sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego robót budowlanych

Na podstawie:

art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.)

Treść:

zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia odbioru końcowego dla zadania pn. „Modernizacja elementów sieci kanalizacyjnej na terenie popegeerowskim Gminy Dubeninki” dla przedmiotu  zamówienia polegającego na modernizacji 13 przepompowni ścieków znajdujących się na działkach ewidencyjnych nr 177/96, 177/100, 177/98, 59/33, 197/5 obręb 0017 Rogajny, 114, 119/5, 65/1, 69/3, 93/7, 127, 94/7, 94/5, 241/100 obręb 0008 Dubeninki, gmina Dubeninki, powiat gołdapski, woj. Warmińsko-Mazurskie.  
2. Komisję, o której mowa w ust. 1 powołuje się w następującym składzie osobowym:
1)    Dorota Pojawa – przewodniczący Komisji,
2)    Kamila Sienkiewicz – członek Komisji,
3)    Janusz Milanowski - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego.
§ 2. Komisja przystąpi do odbioru robót budowlanych przy udziale:
1)    Wykonawcy przedmiotu zamówienia: Paweł Pawlukanis PHUP PALWOD,
2)    Kierownika robót.
§ 3. Do zadań Komisji, o której mowa w § 1, należy w szczególności:
1)    sprawdzenie wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: naprawy istniejących zbiorników, wymiany przewodów i armatury oraz układów zasilająco-sterowniczych pomp wraz z wpięciem do monitoringu SCADA, wymiany rur tłocznych w zakresie wewnątrz zbiorników na rury stalowe nierdzewne w gatunku 304 o średnicy 88,9x2 mm, połączenia sprawne w osłonie argonu metodą TIG, armatura w postaci miękko uszczelnionych zasuw klinowych DN 80 mm
w obudowie DN 80 mm w obudowie z żeliwa sferoidalnego, zawory zwrotne kulowe również w o budowie z żeliwa sferoidalnego,
2)    stwierdzenie dotrzymania bądź przekroczenia umownego terminu realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w umowie nr IGP.271.3.2024/2  z dnia 16 maja 2024 r.
§ 4. 1. Z czynności odbioru robót budowlanych komisja sporządzi Protokół końcowy
odbioru robót budowlanych.
2. Protokół odbioru podpisują osoby i podmioty wymienione w § 1 i 2.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu Komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2025-01-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Balczun
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2025-01-27 09:36:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Furtan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2025-01-27 09:48:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Furtan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2025-01-27 14:43:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
17 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony