ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: 7/2010Drukuj informacjęAkt prawny: 7/2010

Szczegóły informacji

7/2010

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: nie dotyczy

Kadencja: nie dotyczy

Data wejścia w życie: 2010-02-10

Data podjęcia/podpisania: 2010-02-10

Tytuł aktu:

w sprawie uruchomienia postępowania o zamówienie publiczne na „Przebudowa (Modernizacja) stacji uzdatniania wody w miejscowości Łoje wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żytkiejmy”

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm)

Treść:

§ 1.
1. Uruchomić procedurę postępowania o zamówienie publiczne na „Przebudowa
(Modernizacja) stacji uzdatniania wody w miejscowości Łoje wraz z budową sieci
kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żytkiejmy”.
2. 1. Postępowanie przeprowadzi komisja w składzie:
1) Stanisław Kosiński – przewodniczący komisji
2) Radosław Szeszko – z-ca przewodniczącego
3) Czesława Rydzewska – sekretarz komisji
4) Krystyna Miler – członek
5) Renata Sojkowska – członek
przy udziale Pana Marcina Więcławskiego, który przygotuje SIWZ oraz będzie
uczestniczył w pracach związanych z przeprowadzeniem postępowania
o udzielenie zamówienia
2. Komisja pracuje zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik do
zarządzenia
3. Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez
zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do
Zarządzenia nr 7/2010
Wójta Gminy Dubeninki
z dnia 10 lutego 2010 r.
Regulamin Pracy Komisji Przetargowej
1. Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy o zamówieniach publicznych z dnia
29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223,
poz. 1655, z późn. zm.), przepisy aktów wykonawczych wydanych na jej
podstawie oraz postanowienia niniejszego Regulaminu.
2. Komisja rozpoczyna działalność z dniem wydania zarządzenia w sprawie
udzielenia zamówienia publicznego, a kończy z dniem zawarcia umowy lub
zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Członek Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności,
kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
4. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący, powoływany i odwoływany przez
kierownika jednostki spośród członków komisji.
5. Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
a. odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w pkt. 17
regulaminu, oraz poinformowanie kierownika jednostki o okolicznościach,
o których mowa w pkt. 18 regulaminu,
b. wyznaczanie terminów posiedzeń Komisji oraz ich prowadzenie,
c. nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego,
d. informowanie kierownika jednostki o problemach związanych z pracami
Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi
Sekretarz Komisji powoływany przez kierownika jednostki spośród członków
Komisji.
7. Komisja, przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
w szczególności przygotowuje i przekazuje do zatwierdzenia przez kierownika
jednostki:
a. propozycję wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem,
b. projekt specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszenia do udziału
w postępowaniu, zaproszenia do składania ofert albo zapytania o cenę,
c. ogłoszenia wymagane dla danego trybu postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego,
d. projekty innych dokumentów, w szczególności wnioski kierownika jednostki do
właściwego organu o wydanie decyzji wymaganych ustawą.
8. Komisja w zakresie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego w szczególności:
a. udziela wyjaśnień dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
b. prowadzi negocjacje z wykonawcami, w przypadku gdy ustawa przewiduje
prowadzenie takich negocjacji,
c. dokonuje otwarcia ofert,
d. ocenia spełnianie warunków stawianych wykonawcom oraz wnioskuje do
kierownika jednostki o wykluczenie wykonawców w przypadkach określonych
ustawą,
e. wnioskuje do kierownika jednostki o odrzucenie oferty w przypadkach
przewidzianych ustawą,
f. ocenia oferty nie podlegające odrzuceniu,
g. przygotowuje propozycję wyboru oferty najkorzystniejszej bądź występuje o
unieważnienie postępowania,
9. Procedurę otwarcia ofert może przeprowadzić Przewodniczący lub Z-ca
Przewodniczącego Komisji w obecności co najmniej 2 członków Komisji.
10. Komisja proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie indywidualnej
oceny ofert dokonanej przez członków Komisji, z zastrzeżeniem pkt. 12 .
11. Indywidualna ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny
ofert, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeniu do
udziału w postępowaniu albo zaproszeniu do składania ofert.
12. Przy zastosowaniu kryteriów opisanych wzorami można sporządzić zbiorcze
zestawienie oceny ofert. W takim przypadku pisemne uzasadnienie indywidualnej
oceny ofert, o którym mowa w pkt. 10, zastępuje się pisemnym uzasadnieniem
wyboru najkorzystniejszej oferty
13. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 93 ustawy Komisja
występuje do kierownika jednostki o unieważnienie postępowania. Pisemne
uzasadnienie takiego wniosku powinno zawierać wskazanie podstawy prawnej
oraz omawiać okoliczności, które spowodowały konieczność unieważnienia
postępowania.
14. Kierownik jednostki stwierdza nieważność czynności podjętej z naruszeniem
prawa.
15. Na polecenie kierownika jednostki, Komisja powtarza unieważnioną czynność,
podjętą z naruszeniem prawa.
16. Przygotowanie i przeprowadzenie nowego postępowania w tej samej sprawie
powierza się Komisji w zmienionym składzie. Jeżeli kierownik jednostki odmówi
zatwierdzenia propozycji Komisji i unieważni postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy.
17. Niezwłocznie po zapoznaniu się Komisji z oświadczeniami lub dokumentami
złożonymi przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia stawianych im
warunków, członkowie Komisji składają pisemne oświadczenia o zaistnieniu lub
braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.
18. Czynności podjęte w postępowaniu przez członka Komisji, po powzięciu przez
niego wiadomości o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 17, są
nieważne. Czynności Komisji, jeżeli zostały dokonane z udziałem takiego
członka, z zastrzeżeniem pkt. 19, powtarza się, chyba, że postępowanie powinno
zostać unieważnione. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której
członek Komisji zostanie wyłączony z powodu niezłożenia oświadczenia, o
którym mowa w pkt. 17, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.
19. Nie powtarza się czynności otwarcia ofert oraz czynności faktycznych nie
wpływających na wynik postępowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-16 20:56:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-16 20:58:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-16 20:58:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1095 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony