Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: 81/2012Drukuj informacjęAkt prawny: 81/2012Szczegóły informacji
81/2012
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: nie dotyczy
Data wejścia w życie: 2012-12-24
Data podjęcia/podpisania: 2012-12-24
Tytuł aktu:
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej na dzień 31 grudnia 2012r.
Na podstawie:
art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2009r. Nr 152 poz.1223 z póź.zm.) oraz Instrukcji Obiegu Dokumentów w Urzędzie Gminy w Dubeninkach
Treść:
zarządzam:
§ 1.
1. Przeprowadzić inwentaryzację w drodze spisu z natury metodą inwentaryzacji okresowej, poprzez ustalenie rzeczywistej ilości poszczególnych składników majątku.
2. Inwentaryzacją należy objąć:
- materiały w magazynie,
- kasa,
- paliwo w pojazdach,
- węgiel i olej opałowy
§ 2.
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie:
1. Irena Zakrzewska - przewodniczący komisji.
2. Krystyna Miler - członek.
3. Renata Sojkowska - członek.
§ 3.
1. Termin przeprowadzenia inwentaryzacji od 27.12.2012r. do 31.12.2012r.
2. Przeszkolenie komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenie szczegółowego
harmonogramu i zakresu spisu dokona skarbnik gminy.
§ 4.
1. Arkusze spisu z natury należy dostarczyć dla Skarbnika Gminy do dnia
10.01.2013r.
2. Wycenę oraz zestawienie różnic inwentarzowych należy przedstawić do
zatwierdzenia dla Wójta Gminy do dnia 23.01.2013r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1.
1. Przeprowadzić inwentaryzację w drodze spisu z natury metodą inwentaryzacji okresowej, poprzez ustalenie rzeczywistej ilości poszczególnych składników majątku.
2. Inwentaryzacją należy objąć:
- materiały w magazynie,
- kasa,
- paliwo w pojazdach,
- węgiel i olej opałowy
§ 2.
W celu przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję komisję w składzie:
1. Irena Zakrzewska - przewodniczący komisji.
2. Krystyna Miler - członek.
3. Renata Sojkowska - członek.
§ 3.
1. Termin przeprowadzenia inwentaryzacji od 27.12.2012r. do 31.12.2012r.
2. Przeszkolenie komisji inwentaryzacyjnej oraz ustalenie szczegółowego
harmonogramu i zakresu spisu dokona skarbnik gminy.
§ 4.
1. Arkusze spisu z natury należy dostarczyć dla Skarbnika Gminy do dnia
10.01.2013r.
2. Wycenę oraz zestawienie różnic inwentarzowych należy przedstawić do
zatwierdzenia dla Wójta Gminy do dnia 23.01.2013r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Kosiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-01-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-01-02 14:30:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-02 14:32:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-01-02 14:32:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1232 raz(y) |