Zarządzenia Wójta
Pobierz dane XMLAkt prawny: 42/2013Drukuj informacjęAkt prawny: 42/2013Szczegóły informacji
42/2013
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: nie dotyczy
Data wejścia w życie: 2013-07-30
Data podjęcia/podpisania: 2013-07-30
Tytuł aktu:
w sprawie ustalenia zasad przygotowywania i rejestrowania umów w Urzędzie Gminy Dubeninki
Na podstawie:
art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, (Dz. U. z 2013 roku poz. 594)
Treść:
zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Wprowadza się zasady przygotowywania i rejestrowania umów w Urzędzie Gminy Dubeninki z wyłączeniem umów wynikających ze stosunku pracy.
2. Rejestr umów prowadzi sekretarz gminy.
§ 2
1. Odpowiedzialnym za przedłożenie umowy do rejestru jest pracownik urzędu, który merytorycznie przygotowywał umowę, lub do którego umowa wpłynęła – w przypadku umów, których projektodawcą jest druga strona umowy.
2. Umowa przed podpisaniem i przekazaniem do rejestru powinna być zaakceptowana przez radcę prawnego.
3. Podstawą rejestracji jest oryginalny egzemplarz zawartej umowy.
4. Zarejestrowany egzemplarz zawartej umowy pozostawia się w dokumentacji sprawy, której umowa dotyczy.
5. Potwierdzeniem rejestracji umowy jest opatrzenie oryginalnego egzemplarza umowy pieczęcią o treści:
„Umowa zarejestrowana
pod pozycją nr ………..
data i podpis …………..”
6. Umowy, z którymi związane są skutki finansowe, niezwłocznie po rejestracji przekazuje się także do Referatu Finansowego, celem realizacji zobowiązań z nich wynikających.
§ 3
Umowa musi posiadać kontrasygnatę Skarbnika Gminy Dubeninki, jeżeli z zawieraną umową wiążą się skutki finansowe.
§ 4
Każda ze stron umowy winna być parafowana przez każdą z osób podpisujących umowę.
§ 5
1. Rejestr powinien w szczególności:
1) umożliwić zachowanie jednolitego, narastającego w ciągu roku, sposobu oznaczania umów,
2) określić datę zawarcia umowy,
3) określić strony umowy,
4) określić przedmiot umowy,
5) zawierać adnotacje o zmianach umowy (zawierane aneksy).
2. Wzór rejestru umów stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 6
Umowy, z wyłączeniem tych, którym numerację nadaje kontrahent, oznacza się w sposób uwzględniający:
1) symbol literowy komórki organizacyjnej, która merytorycznie przygotowała umowę,
2) kolejną liczbę porządkową, nadawaną narastająco w sposób ciągły w danym roku,
3) oznaczenie roku (pełne), w którym zawarto umowę, przy czym oznaczenia dokonuje się według schematu: oznaczenie literowe komórki zgodnie z regulaminem organizacyjnym/numer kolejny umowy/cyfry roku zawarcia umowy.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1
1. Wprowadza się zasady przygotowywania i rejestrowania umów w Urzędzie Gminy Dubeninki z wyłączeniem umów wynikających ze stosunku pracy.
2. Rejestr umów prowadzi sekretarz gminy.
§ 2
1. Odpowiedzialnym za przedłożenie umowy do rejestru jest pracownik urzędu, który merytorycznie przygotowywał umowę, lub do którego umowa wpłynęła – w przypadku umów, których projektodawcą jest druga strona umowy.
2. Umowa przed podpisaniem i przekazaniem do rejestru powinna być zaakceptowana przez radcę prawnego.
3. Podstawą rejestracji jest oryginalny egzemplarz zawartej umowy.
4. Zarejestrowany egzemplarz zawartej umowy pozostawia się w dokumentacji sprawy, której umowa dotyczy.
5. Potwierdzeniem rejestracji umowy jest opatrzenie oryginalnego egzemplarza umowy pieczęcią o treści:
„Umowa zarejestrowana
pod pozycją nr ………..
data i podpis …………..”
6. Umowy, z którymi związane są skutki finansowe, niezwłocznie po rejestracji przekazuje się także do Referatu Finansowego, celem realizacji zobowiązań z nich wynikających.
§ 3
Umowa musi posiadać kontrasygnatę Skarbnika Gminy Dubeninki, jeżeli z zawieraną umową wiążą się skutki finansowe.
§ 4
Każda ze stron umowy winna być parafowana przez każdą z osób podpisujących umowę.
§ 5
1. Rejestr powinien w szczególności:
1) umożliwić zachowanie jednolitego, narastającego w ciągu roku, sposobu oznaczania umów,
2) określić datę zawarcia umowy,
3) określić strony umowy,
4) określić przedmiot umowy,
5) zawierać adnotacje o zmianach umowy (zawierane aneksy).
2. Wzór rejestru umów stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 6
Umowy, z wyłączeniem tych, którym numerację nadaje kontrahent, oznacza się w sposób uwzględniający:
1) symbol literowy komórki organizacyjnej, która merytorycznie przygotowała umowę,
2) kolejną liczbę porządkową, nadawaną narastająco w sposób ciągły w danym roku,
3) oznaczenie roku (pełne), w którym zawarto umowę, przy czym oznaczenia dokonuje się według schematu: oznaczenie literowe komórki zgodnie z regulaminem organizacyjnym/numer kolejny umowy/cyfry roku zawarcia umowy.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Kosiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-05 08:31:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-05 08:37:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-08-05 08:37:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1186 raz(y) |