ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Pobierz dane XMLAkt prawny: Zarządzenie 53/2015Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie 53/2015

Szczegóły informacji

Zarządzenie 53/2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2015-07-15

Data podjęcia/podpisania: 2015-07-15

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych w Urzędzie Stanu Cywilnego

Na podstawie:

art. 30 ust. 1, art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późno zm) w związku z art. 6 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2014 r., poz. 1741 z późno zm.)

Treść:

zarządzam co następuje:
§1
Powołuję Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania wykorzystywanych
w Urzędzie Stanu Cywilnego w następującym składzie:
1. Przewodnicząca: Agnieszka Lisiewska - Zastępca Kierownika USC.
2. Członek: Ryszard Makarewicz - Inspektor.
3. Członek: Renata Sojkowska - Podinspektor.
§2
Do druków ścisłego zarachowania zalicza się:
a) druki odpisów aktów stanu cywilnego,
b) druki zaświadczeń usc.
§3
Do zadań komisji, o której mowa w §1 należy:
1. Sporządzanie wykazu wybrakowanych druków ścisłego zarachowania.
2. Dokonywanie okresowego niszczenia wybrakowanych druków ścisłego zarachowania.
3. Sporządzanie protokołów zniszczenia druków ścisłego zarachowania.
§4
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony