Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Szczegóły informacji

Zarządzenie 183/2017

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2014 - 2018

Data wejścia w życie: 2017-02-03

Data podjęcia/podpisania: 2017-02-03

Tytuł aktu:

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Statutu Gminy Dubeninki.

Na podstawie:

art. 5a, ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz § 1 ust. 1 pkt. 2 uchwały Nr IV/24/15 Rady Gminy Dubeninki z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Dubeninki

Treść:

zarządzam, co następuje:
 
§ 1.
Przedmiotem konsultacji jest projekt Statutu Gminy Dubeninki.
 
§ 2.
Konsultacje zostaną przeprowadzone w dniach od 15 lutego do 10 marca 2017 r. i mają charakter ogólnogminny.
 
§ 3.
Celem konsultacji jest poznanie stanowiska mieszkańców i podmiotów, o których mowa w § 5, w sprawie projektu statutu, a w szczególności poznania ich uwag i opinii.
 
§ 4.
1. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie zbierania pisemnych opinii lub uwag i propozycji do projektu statutu, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia, który można:
  1. przesyłać listownie na adres Urzędu Gminy Dubeninki ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki,
  2. złożyć w sekretariacie urzędu,
  3. przesłać skan wypełnionego formularza drogą elektroniczną na adres: sekretarzug@dubeninki.pl.
2. Wzór formularza, o którym mowa w ust.1 zamieszczony zostanie na stronie internetowej Gminy Dubeninki w zakładce KONSULTACJE SPOŁECZNE oraz dostępny będzie w urzędzie gminy.
 
§ 5.
W konsultacjach biorą udział mieszkańcy Gminy Dubeninki, przedstawiciele grup społeczno–zawodowych oraz organizacji pozarządowych.
 
§ 6.
Informację o przeprowadzeniu konsultacji zamieszcza się na tablicy ogłoszeń urzędu gminy, na tablicach w poszczególnych sołectwach, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej gminy.
 
§ 7.
Projekt statutu będący przedmiotem konsultacji wraz z materiałami dostępne są na stronie internetowej gminy, w BIP-ie oraz w sekretariacie Urzędu Gminy.
 
§ 8.
1. Informacja o wynikach konsultacji podana będzie do wiadomości na tablicy ogłoszeń urzędu gminy oraz na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej w ciągu 14 dni od daty ich zakończenia.
2. Opinie i uwagi dotyczące projektu statutu gminy zostaną przedstawione komisji statutowej.
 
§ 9.
Odpowiedzialny za przeprowadzenie konsultacji oraz opracowanie i ogłoszenie wyników jest sekretarz gminy.
 
§ 10.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki