Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Szczegóły informacji

XL/325/24

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Uchylony

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: VIII kadencja

Data podjęcia/podpisania: 2024-03-21

Data wejścia w życie: 2024-03-21

Tytuł aktu:

w sprawie regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki

Na podstawie:

art. 30 ust. 6 i 6a, art. 49 ust. 2 w związku z art. 91d pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2023 r. poz. 984 ze zm.)

Treść:

uchwala się, co następuje:
§ 1. Przyjmuje się regulamin wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki, określający wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków za wysługę lat, dodatku motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw oraz wysokość i warunki wypłacania nagród nauczycielom zatrudnionym w szkole, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2. Traci moc Uchwała Nr XV/89/09 Rady Gminy Dubeninki z dnia 25 marca 2009 r. w sprawie
regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Dubeninki (Dz. U. Woj. Warm. - Maz. z 2009 r. poz. 56; z 2019 r. poz. 6144; z 2022 r. poz. 4283).

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dubeninki.

§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym
Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
 

Załączniki