Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy

Szczegóły informacji

XVI/107/12

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XVI/2012

Kadencja: VI kadencja

Data wejścia w życie: 2013-01-01

Data podjęcia/podpisania: 2012-12-28

Publikacja w Dz. Urz. Woj. z roku: 2013 nr Roc pozycja 723, opublikowano dnia: 2013-02-13

Tytuł aktu:

w sprawie budżetu Gminy na rok 2013

Na podstawie:

art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d”oraz lit. „i”ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591z późniejszymi zmianami) oraz art. 211, art. 236, art.237, art. 239, art. 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157 poz. 1240 z późniejszymi zmianami) w związku z art. 121 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157 poz. 1241)

Treść:

uchwala się, co następuje:
§ 1. Dochody budżetu gminy w wysokości – 8.858.508,00 zł, zgodnie z zał. nr 1, z tego: dochody bieżące
w wysokości – 8.828.508,00 zł dochody majątkowe w wysokości – 30.000,00 zł
§ 2. 1. Wydatki budżetu gminy w wysokości – 8.655.799,00 zł zgodnie z zał. nr 2. z tego: wydatki bieżące
w wysokości – 8.397.799,00 zł wydatki majątkowe w wysokości - 258.000,00 zł.
2. Wydatki inwestycyjne w 2013 roku w wysokości 258.000,00 zł zgodnie z załącznikiem 3.
3. Dochody i wydatki związane z realizacją :
- zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi
ustawami, stanowią załącznik nr 4.
§ 3. Deficyt budżetu gminy w wysokości 150.000,00 zł zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1) kredytów w kwocie 150.000,00 zł .
§ 4. Przychody budżetu gminy w wysokości 150.000,00 zł, rozchody w wysokości 352.709,00 zł zgodnie z zał.
nr 5
§ 5. Limity zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów
wartościowych, zaciągniętych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie – 300.000,- zł finansowanie planowanego deficytu
w kwocie - 150.000,00 zł
§ 6. 1. Ustala się dochody w kwocie 30.000zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów
alkoholowych oraz wydatki w kwocie 25.000,- zł na realizację zadań określonych w gminnym programie
profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
2. Ustala się wydatki w kwocie 5.000,- zł na realizację zadań określonych w gminnym programie
przeciwdziałania narkomanii.
§ 7. Uchwala się dochody i wydatki z tytułu opłat i kar, o których mowa w art. 402 ust. 4-6 i art. 403 ustawy
z dnia 27 kwietnia 2001 r. -Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. Z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zm.):
1) dochody w wysokości – 10.000,- zł wydatki w wysokości – 10.000,- zł
§ 8. Zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego, stanowi
załącznik nr 6.
§ 9. Plan dochodów w łącznej kwocie rachunku dochodów samorządowych jednostek budżetowych
prowadzących działalność na podstawie ustawy o systemie oświaty i wydatków nimi finansowanych: dochody
40.000,00 zł, wydatki 40.000,00 zł , zgodnie z załącznikiem nr 7.
§ 10. Rezerwa ogólna wynosi – 40.000,- zł. Rezerwa celowa wynosi - 20.000,- zł z tego na: 20.000,- zł na
zarządzanie kryzysowe.
§ 11. 1.Upoważnia się Wójta Gminy do zaciągania kredytów i pożyczek oraz emitowania papierów
wartościowych na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
Id: 08F420D6-69E5-4582-A883-6BF550FDCCAC. Podpisany Strona 12) finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego,
3) wyprzedzające finansowanie działań finansowych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
2. Ponadto upoważnia się Wójta Gminy do:
1) dokonywania innych zmian w planie wydatków niż określone w art. 257 Ustawy o Finansach publicznych,
z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami:
- polegająna przenoszeniu wydatków na wynagrodzenia w ramach działów nie powodujących
zmniejszeń , ani zwiększeń kwoty wynagrodzeń w działach,
- inwestycyjnych polegających na przenoszeniu wydatków między zadaniami w ramach działu nie
powodujących zmian rzeczowych tych wydatków,
2) przekazywania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym gminy do zaciągania zobowiązań z tytułu umów,
których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania
jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.
3) przekazywanie niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom
organizacyjnym gminy, tj.:
- Dyrektorowi Szkoły Podstawowej w Dubeninkach,
- Dyrektorowi Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach,
- Dyrektorowi Gimnazjum w Dubeninkach
4) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach.
§ 12. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy
§ 13. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym
Województwa Warmińsko - Mazurskiego.
Przewodniczący Rady Gminy
Kazimierz Krahel
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Rada Gminy Dubeninki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kazimierz Krahel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-09 08:23:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-09 08:26:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-02-13 14:41:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1326 raz(y)