Uchwały Rady Gminy
Szczegóły informacji
38/2014
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: nie dotyczy
Data wejścia w życie: 2014-06-10
Data podjęcia/podpisania: 2014-06-10
Tytuł aktu:
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach”.
Na podstawie:
art. 18 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm)
Treść:
zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Udzielić zamówienia publicznego na „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach”.
2. Postępowanie przeprowadzi komisja stała powołana Zarządzeniem Nr 38/2008 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 29 listopada 2008 r.
3. Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń urzędu gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1.
1. Udzielić zamówienia publicznego na „Termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Żytkiejmach”.
2. Postępowanie przeprowadzi komisja stała powołana Zarządzeniem Nr 38/2008 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 29 listopada 2008 r.
3. Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń urzędu gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.