Zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
IX/60/19
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: IX/2019
Kadencja: VIII kadencja
Data wejścia w życie: 2019-12-27
Data podjęcia/podpisania: 2019-11-28
Data rozpoczęcia obowiązywania: 2019-09-01
Publikacja w Dz. Urz. Woj. z roku: 2019 nr pozycja 6114, opublikowano dnia: 2019-12-12
Tytuł aktu:
zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Dubeninki
Na podstawie:
podstawie art. 18 ust.2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 506, poz. 1309, poz. 1571 i 1696) i art. 30 ust.6, w związku z art. 91 d pkt 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela ( Dz. U. z 2018 r. poz. 967 z późn. zm.)
Treść:
po uzgodnieniu ze związkami zawodowymi zrzeszającymi nauczycieli uchwala się:
§ 1. W uchwale Nr XV/89/09 z dnia 25 marca 2009r.w sprawie regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Dubeninki (Dz. Urz. Woj. Warm-Maz. z 2009r. Nr 56, poz. 872) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 1 skreśla się pkt 7,
2) w § 5 ust 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Dodatek funkcyjny przysługuje również nauczycielowi z tytułu wykonywania zadań :
a) opiekuna stażu w wysokości 100,00 zł,
b) wychowawcy klasy w wysokości 300,00 zł miesięcznie,
c) nauczyciela opiekującego się oddziałem przedszkolnym w wysokości 300,00 zł miesięcznie .”
3) Skreśla się rozdział VIII „Dodatek mieszkaniowy”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dubeninki .
§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko –Mazurskiego z mocą obowiązującą od 1 września 2019r.
Przewodniczący Rady Gminy
Stanisław Rudziewicz