Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

Zarządzenie 120/2020

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data wejścia w życie: 2020-02-03

Data podjęcia/podpisania: 2020-02-03

Tytuł aktu:

w sprawie upoważnienia Zastępcy Wójta Gminy Dubeninki do podejmowania czynności w imieniu Wójta Gminy Dubeninki.

Na podstawie:

art. 33 ust. 4 oraz art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 506 z póź. zm.), art. 98 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1145 z póź. zm.), art. 268a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2096) oraz art. 143 ustawy z dnia
29 sierpnia 1997 roku - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 900 z póź. zm.)

Treść:

zarządzam co następuje:
§ 1.
1. Upoważniam Pana Stanisława Kosińskiego – Zastępcę Wójta Gminy Dubeninki do prowadzenia i załatwiania w imieniu Wójta Gminy Dubeninki bieżących spraw Gminy Dubeninki należących do właściwości Wójta Gminy Dubeninki, w tym
w szczególności do:
  1. wydawania decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń we wszystkich indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości Wójta Gminy Dubeninki, a w szczególności
    w sprawach podatków i opłat lokalnych, gospodarki nieruchomościami, ewidencji ludności i dowodów osobistych, dodatków mieszkaniowych
    i energetycznych,
  2. podejmowania decyzji i podpisywania wszelkich pism związanych
    z działalnością Urzędu Gminy Dubeninki, a w szczególności takich jak: pisma związane z prowadzeniem postępowań sądowych, administracyjnych, pisma kierowane do osób fizycznych i prawnych, organów administracji publicznej, dokumentów ubezpieczenia społecznego, sprawozdań statystycznych, umów, porozumień oraz wszelkich pozostałych nie wymienionych w niniejszym upoważnieniu,
  3. podpisywania i zatwierdzania dokumentów księgowych, w tym m.in. sprawozdań, list płac, faktur i rachunków, delegacji służbowych oraz przelewów,
  4. podpisywania i zatwierdzania upomnień i tytułów wykonawczych,
  5. wykonywania czynności zwierzchnika służbowego wobec kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  6. wykonywania w moim imieniu, w czasie mojej nieobecności, zadań z zakresu zapewnienia właściwej organizacji pracy urzędu oraz realizowania polityki zarządzania zasobami ludzkimi również w zakresie:
  1. nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy z pracownikami urzędu,
  2. ustalania wynagrodzeń i awansowania pracowników,
  3. karania i nagradzania pracowników urzędu,
  4. zatwierdzania regulaminów
  5. zlecanie wyjazdów służbowych kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych,
  1. prowadzenia spraw organu gminy w zakresie wydawania zarządzeń pod nieobecność wójta.
§ 2.
Upoważnienie nie upoważnia do udzielenia dalszych upoważnień.
§ 3.
Upoważnienie ważne jest do odwołania, nie dłużej niż przez czas zatrudnienia
na stanowisku Zastępcy Wójta Gminy Dubeninki.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ryszard Zieliński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-17 18:02:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-17 18:03:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-17 18:03:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
730 raz(y)