Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

Zarządzenie 135/2020

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: 2018 - 2024

Data wejścia w życie: 2020-04-24

Data podjęcia/podpisania: 2020-04-24

Tytuł aktu:

w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego robót budowlanych polegających przebudowie dróg gminnych.

Na podstawie:

art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506 z późn. zm.), zawiadomieniu Wykonawcy o gotowości do odbioru z dnia 15.04.2020 r. oraz potwierdzeniu osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru

Treść:

zarządzam, co następuje :
§ 1
Powołać Komisję do dokonania odbioru końcowego prac, wykonanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19 – 500 Gołdap w następującym składzie:
1.Jacek Goljanek           – przewodniczący komisji
2. Jan Miler                   – z – ca przewodniczącego komisji
3. Renata Sojkowska     – członek komisji
4. Ryszard Makarewicz  – członek komisji
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy następujących robót budowlanych:
  1. „Przebudowie drogi gminnej – ulicy Osiedlowej w Dubeninkach” wykonanych na podstawie Umowy Nr 22/IGP/2019 zawartej w dniu 25 października 2019 r .
  2. „Przebudowa drogi w zakresie niewymagającym zmiany pasa drogowego obejmującą zmianę nawierzchni drogi gminnej z gruntowej na bitumiczną zlokalizowanej w miejscowości Łoje, Gmina Dubeninki”  wykonanych na podstawie Umowy Nr 20/IGP/2019 zawartej w dniu 25 października 2019 r .
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót o których mowa w § 2 w dniu 29 kwietnia 2020 r. o godz. 1000 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Załączniki