Zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
Zarządzenie 444/2022
Rodzaj: Zarządzenie
Status: Obowiązujący
Sesja: Nie dotyczy
Kadencja: 2018 - 2024
Data podjęcia/podpisania: 2022-07-28
Data wejścia w życie: 2022-07-28
Tytuł aktu:
W sprawie powołania Komisji do odbioru końcowego budowy biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Bludzie, Kociołki, Przerośl Gołdapska
Na podstawie:
art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.), w związku z zawiadomieniem Wykonawcy z dnia 27.07.2022 r. o gotowości do odbioru oraz potwierdzeniu osiągnięcia gotowości do odbioru przez Inspektora Nadzoru
Treść:
zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję do odbioru końcowego prac ,,Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Bludzie, Kociołki, Przerośl Gołdapska, Wobały”, wykonanych przez PBO Kazimierz Karwowski 19-500 Gołdap, ul. Polna 2A w następującym składzie:
1. Janusz Repow – Przewodniczący Komisji
2. Lucyna Olszewska – Członek Komisji
3. Dorota Pojawa – Członek Komisji
4. Beata Skok – Członek Komisji
§ 2
Komisja przeprowadzi odbiór końcowy robót budowlanych dla zadania: ,,Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Bludzie, Kociołki, Przerośl Gołdapska” wykonanych na podstawie Umowy Nr 29/IGP/2021 zawartej w dniu 01.10.2021 r. oraz dla zadania: ,,Budowa biologicznych oczyszczalni ścieków w miejscowości Wobały” wykonanych na podstawie Umowy Nr 30/IGP/2021 zawartej w dniu 01.10.2021 r.
§ 3
Komisja jest zobowiązana przeprowadzić odbiór końcowy robót, o których mowa w § 2 w dniu 03 sierpnia 2022 r. o godz. 900 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
§ 4
Jeśli w chwili rozpoczęcia odbioru końcowego robót, którakolwiek z wymienionych w § 1 osób będzie nieobecna, skład komisji ulega zmniejszeniu do osób obecnych z tym, że komisja nie może składać się z mniej niż trzech osób, w tym przewodniczącego.
§ 5
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-07-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Bogdanowicz - Kordjak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-08-01 13:52:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-08-01 13:54:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-08-05 21:42:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 825 raz(y) |