Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zarządzenia Wójta

Szczegóły informacji

17/2010

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Unieważniony

Sesja: nie dotyczy

Kadencja: nie dotyczy

Data wejścia w życie: 2010-04-13

Data podjęcia/podpisania: 2010-04-13

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2010-04-13

Tytuł aktu:

w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki

Na podstawie:

art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz.1458, z późn. zm.)

Treść:

 

1) Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki w wymiarze 1/2 etatu.

2) Ogłoszenie o naborze na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

Ustala się harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze:

Zamieszczenie ogłoszeń o naborze na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dubeninki – do dnia 14.04.2010 r.

Termin składania dokumentów przez kandydatów – do 28.04.2010 r. do godz. 15.00.

Rozpoczęcie pracy Komisji – dnia 29.04.2010 r. godz. 10.00.

4) Ogłoszenie na stronie internetowej www.dubeninki.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Dubeninki listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, zakwalifikowanych do indywidualnych rozmów z Komisją – do dnia 30.04.2010 r.

5) Rozpoczęcie przez Komisję indywidualnych rozmów z kandydatami – od dnia 07.05.2010 r. od godz. 9.00.

6) Sporządzenie protokołu przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze i przekazanie go Wójtowi – do dnia 11.05.2010 r.

7) Ogłoszenie informacji o wynikach naboru upowszechnia się w terminie 14 dni
od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

 

1) Do przeprowadzenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowiska urzędnicze powołuje się Komisję, w składzie:

1. Stanisław Kosiński                 - przewodniczący
2. Czesława Rydzewska           - z-ca przewodniczącego
3. Irena Zakrzewska                  - członek
4. Agnieszka Lisiewska             - członek

Postępowanie w sprawie naboru na stanowiska urzędnicze Komisja przeprowadzi według zasad określonych w „Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Dubeninki” stanowiącym załącznik do Zarządzenia

Nr32/09 Wójta Gminy Dubeninki z dnia 05 czerwca 2009 r., z uwzględnieniem harmonogramu postępowania, o którym mowa w § 2.

§ 4.

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
Załącznik

do Zarządzenia Nr 17/10

Wójta Gminy Dubeninki

z dnia 13 kwietnia 2010r.

 
URZĄD GMINY DUBENINKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki

w wymiarze 1/2 etatu.
 

1.      Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie,

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)    niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)    cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5)   posiada łącznie co najmniej pięcioletni staż pracy:

a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub

b) w służbie cywilnej, lub

            c) w urzędach państwowych z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub

            d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.

6)   wiedza w zakresie przepisów:

                  - Prawo o aktach stanu cywilnego

- ustawa o ewidencji ludności  i dowodach osobistych
- kodeks rodzinny i opiekuńczy
- kodeks cywilny
- kodeks postępowania administracyjnego
- ustawa o ochronie informacji niejawnych

      - ustawa o ochronie danych osobowych
7)   dobry stan zdrowia,

8)   gotowość podjęcia pracy z dniem 17.05.2010 r.
2.   Wymagania dodatkowe:

a)   systematyczność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność biegła 

znajomość pracy na komputerze,
b)   umiejętność dostosowania tempa pracy do narzucanych terminów,
c)   umiejętność interpretacji przepisów i ich zmian oraz stosowania w praktyce

przepisów  prawnych,
d)   dyspozycyjność.

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a)   sporządzanie aktów urodzeń, małżeństw, zgonów,
b)   prowadzenie spraw związanych z zawarciem małżeństwa w kraju, za granicą,
c)   wydawanie decyzji na podstawie ustawy prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o

zmianie imion i nazwisk,
d)   odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie Urzędu Stanu Cywilnego,

e)   prowadzenie rejestru wyborców

f)    prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

      g)   oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi.

h)   wydawanie pozwoleń na przeprowadzanie zbiórek publicznych.

4.      Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny,

2)      CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)      oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

4)      kserokopie świadectw pracy,

5)      zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,

6)      kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

7)      oświadczenie o niekaralności sądowej za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

8)      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego na własny koszt.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z póź. zm.)”.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Dubeninki lub przesłać pocztą w terminie do dnia 28.04.2010r. do godz. 15.00

pod adres:
Urząd Gminy Dubeninki
ul. H. Mereckiego 27
19-504 Dubeninki

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze – z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy Dubeninki”.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Dubeninki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcom.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Dubeninki w dniu 29.04.2010r. o godz. 10.00.

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Dubeninki przy
ul. H. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki (pok. Nr 6) oraz na stronie www.dubeninki.pl
. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 087 615-81-37.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do II etapu wraz z terminem testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostanie ogłoszona na stronie www.dubeninki.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu Gminy.

Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru na stronie www.dubeninki.pl oraz na tablicy informacyjnej przez okres trzech miesięcy.

 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-14 08:26:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-14 08:34:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-21 18:50:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1378 raz(y)