Zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
41/2013
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: nie dotyczy
Data wejścia w życie: 2013-07-23
Data podjęcia/podpisania: 2013-07-23
Tytuł aktu:
w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Na podstawie:
art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm)
Treść:
zarządzam co następuje:
§ 1.
1. Udzielić zamówienia publicznego na dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Tego jeszcze nie było! Rewolucyjne zajęcia w naszej szkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działania 9.1 „Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałania 9.1.2 „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
2. Postępowanie przeprowadzi komisja w składzie:
1) Stanisław Kosiński - przewodniczący komisji
2) Paweł Furtan - z-ca przewodniczącego
3) Czesława Rydzewska - sekretarz komisji
4) Irena Zakrzewska - członek
3. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.
§ 2.
Komisja Przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3.
1. Komisja Przetargowa rozpoczyna pracę z dniem wydania zarządzenia w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę lub z dniem zakończenia postępowania.
§ 4.
Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1.
1. Udzielić zamówienia publicznego na dostawę pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, elektronicznego i multimedialnego, tablic interaktywnych oraz materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Tego jeszcze nie było! Rewolucyjne zajęcia w naszej szkole” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach”, Działania 9.1 „Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty”, Poddziałania 9.1.2 „Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
2. Postępowanie przeprowadzi komisja w składzie:
1) Stanisław Kosiński - przewodniczący komisji
2) Paweł Furtan - z-ca przewodniczącego
3) Czesława Rydzewska - sekretarz komisji
4) Irena Zakrzewska - członek
3. Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.
§ 2.
Komisja Przetargowa pracować będzie w oparciu o Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§ 3.
1. Komisja Przetargowa rozpoczyna pracę z dniem wydania zarządzenia w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
2. Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę lub z dniem zakończenia postępowania.
§ 4.
Ogłoszenie o przetargu podać do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych, wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy oraz zamieszczenie na stronie internetowej gminy.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Kosiński |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-08-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-08-05 08:24:49 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-08-05 08:26:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-08-05 08:26:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1041 raz(y) |