Zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
Zarządzenie 16/2015
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2015-01-30
Data podjęcia/podpisania: 2015-01-30
Tytuł aktu:
w sprawie powołania Zespołu ds. Realizacji Projektu pn. „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Dubeninki”
Na podstawie:
art. 30 ust. 2 pkt 2, ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 594 z późn. zm.).
Treść:
Wójt Gminy Dubeninki
zarządza:
§1
W celu realizacji projektu pn. „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Dubeninki w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – plany gospodarki niskoemisyjnej – Nr Projektu POIS/9.3/2013 powołuję Zespół ds. Realizacji Projektu w składzie:
1. Przewodniczący – Jan Miler
2. Z-ca Przewodniczącego – Renata Sojkowska
3. Koordynator Projektu – Jacek Goljanek
4. Członkowie:
1) Dorota Pojawa
2) Irena Zakrzewska
3) Ryszard Makarewicz
§2
Do zadań Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1. Kierowanie i nadzorowanie całokształtem prac Zespołu.
2. Zwoływanie w miarę potrzeb posiedzeń Zespołu.
3. Koordynacja działań Projektu.
4. Nadzór nad realizacją Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
5. Nadzór nad realizacją umowy z Wykonawcą Projektu.
6. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
7. Odbiór wykonanego przedmiotu zamówienia.
8. Weryfikacja oraz akceptacja dokumentacji sporządzonej w ramach Projektu.
9. Wykonywanie innych poleceń Wójta Gminy Dubeninki z zakresu realizowanego Projektu.
§3
Do zadań Z-cy Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1. Koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami w umowie o dofinansowanie Projektu oraz umowie z Wykonawcą.
2. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
3. Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczeniem Projektu.
4. Wykonywanie zadań Przewodniczącego Zespołu podczas jego nieobecności.
§4
Do zadań Koordynatora Projektu należeć będzie:
1. Prowadzenie dokumentacji Projektu.
2. Bieżący kontakt z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
3. Przygotowywanie sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczenie Projektu.
4. Bieżący kontakt z Wykonawcę Projektu.
5. Weryfikacja zgodności wykonanego Projektu w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą.
6. Przygotowanie projektów uchwał o przyjęciu Planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Dubeninki oraz o przyjęciu do Wieloletniego Planu Finansowego inwestycji wynikających z opracowanego Planu.
7. Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu w okresie do 3 lat od zamknięcia POIiŚ.
8. Wykonywanie zadań powierzonych przez Przewodniczącego Zespołu z zakresu realizowanego Projektu.
§5
Do zadań Członków Zespołu należeć będzie:
1. Współpraca z Przewodniczącym Zespołu oraz Koordynatorem Projektu.
2. Opiniowanie (uzgadnianie) przygotowanej bazy danych oraz projektu Planu gospodarki niskoemisyjnej.
§6
Merytoryczną komórką realizującą Projekt jest referat IGP, który współpracuje z powołanym Zespołem oraz przedstawicielami innych jednostek.
§7
Posiedzenia Zespołu odbywać się będą w miarę potrzeb, w miejscu i terminie każdorazowo ustalonym przez Przewodniczącego Zespołu.
§8
Z posiedzenia Zespołu sporządza się protokół, który po akceptacji Wójta Gminy przekazywany jest wszystkim członkom Zespołu w celu realizacji.
§9
Obsługę organizacyjną i administracyjną Zespołu zapewnia Gmina.
§10
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§11
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje do końca trwania projektu.
zarządza:
§1
W celu realizacji projektu pn. „Plan gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Dubeninki w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – plany gospodarki niskoemisyjnej – Nr Projektu POIS/9.3/2013 powołuję Zespół ds. Realizacji Projektu w składzie:
1. Przewodniczący – Jan Miler
2. Z-ca Przewodniczącego – Renata Sojkowska
3. Koordynator Projektu – Jacek Goljanek
4. Członkowie:
1) Dorota Pojawa
2) Irena Zakrzewska
3) Ryszard Makarewicz
§2
Do zadań Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1. Kierowanie i nadzorowanie całokształtem prac Zespołu.
2. Zwoływanie w miarę potrzeb posiedzeń Zespołu.
3. Koordynacja działań Projektu.
4. Nadzór nad realizacją Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
5. Nadzór nad realizacją umowy z Wykonawcą Projektu.
6. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
7. Odbiór wykonanego przedmiotu zamówienia.
8. Weryfikacja oraz akceptacja dokumentacji sporządzonej w ramach Projektu.
9. Wykonywanie innych poleceń Wójta Gminy Dubeninki z zakresu realizowanego Projektu.
§3
Do zadań Z-cy Przewodniczącego Zespołu należeć będzie:
1. Koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją Projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami w umowie o dofinansowanie Projektu oraz umowie z Wykonawcą.
2. Bieżący kontakt z Wykonawcą Projektu.
3. Nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczeniem Projektu.
4. Wykonywanie zadań Przewodniczącego Zespołu podczas jego nieobecności.
§4
Do zadań Koordynatora Projektu należeć będzie:
1. Prowadzenie dokumentacji Projektu.
2. Bieżący kontakt z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
3. Przygotowywanie sprawozdań, wniosku o płatność i rozliczenie Projektu.
4. Bieżący kontakt z Wykonawcę Projektu.
5. Weryfikacja zgodności wykonanego Projektu w zakresie zgodności z zawartą umową z Wykonawcą.
6. Przygotowanie projektów uchwał o przyjęciu Planu gospodarki niskoemisyjnej dla gminy Dubeninki oraz o przyjęciu do Wieloletniego Planu Finansowego inwestycji wynikających z opracowanego Planu.
7. Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu w okresie do 3 lat od zamknięcia POIiŚ.
8. Wykonywanie zadań powierzonych przez Przewodniczącego Zespołu z zakresu realizowanego Projektu.
§5
Do zadań Członków Zespołu należeć będzie:
1. Współpraca z Przewodniczącym Zespołu oraz Koordynatorem Projektu.
2. Opiniowanie (uzgadnianie) przygotowanej bazy danych oraz projektu Planu gospodarki niskoemisyjnej.
§6
Merytoryczną komórką realizującą Projekt jest referat IGP, który współpracuje z powołanym Zespołem oraz przedstawicielami innych jednostek.
§7
Posiedzenia Zespołu odbywać się będą w miarę potrzeb, w miejscu i terminie każdorazowo ustalonym przez Przewodniczącego Zespołu.
§8
Z posiedzenia Zespołu sporządza się protokół, który po akceptacji Wójta Gminy przekazywany jest wszystkim członkom Zespołu w celu realizacji.
§9
Obsługę organizacyjną i administracyjną Zespołu zapewnia Gmina.
§10
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§11
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i obowiązuje do końca trwania projektu.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jacek Goljanek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-02-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-06 12:09:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-02-06 12:10:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-03-10 10:59:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1837 raz(y) |