Zarządzenia Wójta
Szczegóły informacji
Zarządzenie 27/2015
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: nie dotyczy
Kadencja: 2014 - 2018
Data wejścia w życie: 2015-03-25
Data podjęcia/podpisania: 2015-03-25
Tytuł aktu:
w sprawie upoważnienia pracownika Urzędu Gminy do prowadzenia czynności związanych ze sporządzaniem aktów pełnomocnictw do głosowania.
Na podstawie:
art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594 z późno zm.) oraz art. 56 § 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (Dz. U. Nr 21, poz. 112 z późno zm.)
Treść:
zarządzam, co następuje:
§1
1.Upoważnia się pracownika Urzędu Gminy Dubeninki, Agnieszkę Lisiewską do prowadzenia czynności związanych ze sporządzaniem aktów pełnomocnictw do głosowania wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 75 lat, wpisanych do rejestru wyborców Gminy Dubeninki
w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja
2015 r.
2. Zakres upoważnienia, o którym mowa w ust. 1 upoważnia do:
1)przyjmowania wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania;
2) sprawdzanie, na podstawie dostępnych urzędowo dokumentów, czy wniosek, o którym mowa w pkt 1 nie posiada wad i czy został złożony w terminie;
3)występowania do wyborcy z wezwaniem usunięcia wad we wniosku, o których mowa w pkt. 2;
4) sporządzenia aktu pełnomocnictwa do głosowania;
5) prowadzenia wykazu sporządzonych pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 4.
§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§1
1.Upoważnia się pracownika Urzędu Gminy Dubeninki, Agnieszkę Lisiewską do prowadzenia czynności związanych ze sporządzaniem aktów pełnomocnictw do głosowania wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy najpóźniej w dniu głosowania ukończą 75 lat, wpisanych do rejestru wyborców Gminy Dubeninki
w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja
2015 r.
2. Zakres upoważnienia, o którym mowa w ust. 1 upoważnia do:
1)przyjmowania wniosków o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania;
2) sprawdzanie, na podstawie dostępnych urzędowo dokumentów, czy wniosek, o którym mowa w pkt 1 nie posiada wad i czy został złożony w terminie;
3)występowania do wyborcy z wezwaniem usunięcia wad we wniosku, o których mowa w pkt. 2;
4) sporządzenia aktu pełnomocnictwa do głosowania;
5) prowadzenia wykazu sporządzonych pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 4.
§2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Teresa Romanowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Zieliński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-27 11:17:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-27 11:19:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-03-27 11:19:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1209 raz(y) |