ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 27 listopada 2024 r. o godz. 9:00 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) zaopiniowania wniosku Nadleśnictwa Gołdap o uznanie lasów za ochronne oraz pozbawienia charakteru ochronnego lasów położonych w granicach administracyjnych Gminy Dubeninki,
2) nadania statutu gminnej instytucji kultury Gminnego Centrum Kultury w Dubeninkach
3) ustalenia wysokości i zasad wypłacania diet radnym Rady Gminy Dubeninki oraz zwrot kosztów podróży służbowych,
4) obniżenia ceny żyta jako podstawy naliczania podatku rolnego na obszarze Gminy na rok 2025,
5) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
5. Zapoznanie się z projektem budżetu Gminy Dubeninki na 2025 rok.
6. Wypracowanie opinii przez Komisję Stałą Rady Gminy Dubeninki projektu budżetu Gminy Dubeninki na 2025 r.
7. Sprawy różne.
8. Zamknięcie posiedzenia.
9. Wyjazd w teren w celu wizytacji zakończonych inwestycji (droga Degucie – Kiekskiejmy, droga Wobały – Przesławki – DW 651, Szkoła Podstawowa w Żytkiejmach).
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-11-24 12:33:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-11-24 12:35:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-11-24 12:35:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
365 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 29 listopada 2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się VII sesja Rady Gminy Dubeninki.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 29 listopada 2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się VII sesja Rady Gminy Dubeninki.
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z VI sesji.
4. Informacja z prac Zarządu Powiatu Gołdapskiego.
5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Dubeninki w roku szkolnym 2023/2024.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku Nadleśnictwa Gołdap o uznanie lasów za ochronne oraz pozbawienia charakteru ochronnego lasów położonych w granicach
administracyjnych Gminy Dubeninki.
9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu gminnej instytucji kultury Gminnego Centrum Kultury w Dubeninkach.
10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości i zasad wypłacania diet radnym Rady Gminy Dubeninki oraz zwrot kosztów podróży służbowych.
11. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia ceny żyta jako podstawy naliczania podatku rolnego na obszarze Gminy na rok 2025.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
13. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
14. Zapytania sołtysów.
15. Zapytania radnych.
16. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
17. Wolne wnioski i informacje.
18. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-11-24 12:29:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-11-24 12:29:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-11-24 12:30:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
322 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 29 października 2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się VI sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Otwarcie obrad.
  2.  Przedstawienie porządku obrad.
  3.  Przyjęcie protokołu z V sesji.
  4.  Informacja Zarządu Powiatu Gołdapskiego.
  5.  Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie pomników przyrody na terenie gminy Dubeninki.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie dla zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dubeninkach”.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Dubeninki do roku 2035”
  11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dopłaty za wodę pobraną z wodociągów wiejskich na terenie Gminy Dubeninki.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
  15. Informacja na temat złożonych oświadczeń majątkowych za rok 2023.
  16. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  17. Zapytania sołtysów.
  18. Zapytania radnych.
  19. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
  20. Wolne wnioski i informacje.
  21. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-10-22 11:10:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-10-22 11:11:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-22 11:11:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
410 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 25 października 2024 r. o godz. 9:00 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
         1) Podjęcie uchwały w sprawie pomników przyrody na terenie gminy Dubeninki,
         2) Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Dubeninki z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o  wolontariacie na rok 2025,
          3) Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przedsięwzięcia do realizacji oraz złożenia wniosku o dofinansowanie dla zadania pod nazwą „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dubeninkach”,
          4) Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Dubeninki do roku 2035”,
          5) Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych,
          6) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia dopłaty za wodę pobraną z wodociągów wiejskich na terenie Gminy Dubeninki,
          7) Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
          8) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
3. Omówienie złożonych wniosków i założeń do budżetu Gminy Dubeninki na 2025 rok.
4. Wolne wnioski.
5. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-10-22 11:07:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-10-22 11:07:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-10-22 11:08:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
379 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 27 września 2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się V sesja Rady Gminy Dubeninki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia:
  1. Otwarcie obrad.
  2.  Przedstawienie porządku obrad.
  3.  Przyjęcie protokołu z IV sesji.
  4.  Informacja Zarządu Powiatu Gołdapskiego.
  5.  Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Dubeninki oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
  10. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  11. Zapytania sołtysów.
  12. Zapytania radnych.
  13. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
  14. Wolne wnioski i informacje.
  15. Zamknięcie obrad

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-20 12:43:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-20 12:43:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-09-20 12:45:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
504 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 25 września 2024 r. o godz. 9:00 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
        1) zmiany uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Dubeninki oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków,
        2) w sprawie określenia stawek i zwolnień w podatku od nieruchomości,
        3) w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
      3. Wizyta w Szkole Podstawowej w Dubeninkach.
      4.  Wolne wnioski.
      5. Zamknięcie posiedzenia.

Akapit nr 2 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-20 12:36:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-20 12:36:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-09-20 12:37:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
495 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie Starosty Gołdapskiego o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania: "Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej nr 140001N od drogi wojewódzkiej nr 651 do miejscowości Kociołki"

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Kazaniecki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-18 15:06:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-18 15:07:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-09-18 15:07:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
449 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 28.08.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się IV sesja Rady Gminy Dubeninki.

Akapit nr 1 - brak tytułu

  1. Otwarcie obrad.
  2.  Przedstawienie porządku obrad.
  3.  Przyjęcie protokołu z III sesji.
  4.  Informacja Zarządu Powiatu Gołdapskiego.
  5.  Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionym w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu określającego tryb i kryteria przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu nagród za ich osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia protestu wyborczego dotyczącego wyboru sołtysa w sołectwie Przerośl Gołdapska.
  10. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania.
  11. Informacja o stanie wykonania budżetu Gminy Dubeninki za I półrocze 2024.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania Skarbnika Gminy Dubeninki.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Skarbnika Gminy Dubeninki.
  16. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
  17. Zapytania sołtysów.
  18. Zapytania radnych.
  19. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
  20. Wolne wnioski i informacje.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-08-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Rudziewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-08-23 09:02:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-08-23 09:02:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-08-26 20:36:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
566 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 26 sierpnia 2024 r. o godz. 8:00 w remizie OSP w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Wypracowanie stanowiska i opracowanie uchwały w sprawie rozpatrzenia protestu wyborczego dotyczącego wyboru sołtysa w sołectwie Przerośl Gołdapska.
3. Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-08-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Kowalewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-08-23 08:56:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-08-23 08:56:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-08-23 08:56:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
533 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 26 sierpnia 2024 r. o godz. 9:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Porządek posiedzenia:
1.  Otwarcie posiedzenia komisji.
2.  Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionym w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
2) regulaminu określającego tryb i kryteria przyznawania nagród dla nauczycieli ze specjalnego funduszu nagród za ich osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) rozpatrzenia protestu wyborczego dotyczącego wyboru sołtysa w sołectwie Przerośl Gołdapska,
4) zmieniającą uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania,
5) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
6) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.,
7) odwołania Skarbnika Gminy Dubeninki,
8) powołania Skarbnika Gminy Dubeninki,
3. Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Dubeninki
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-08-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Wierzchowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-08-23 08:52:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Truchan
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-08-23 08:52:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Truchan
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-08-23 08:52:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
531 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji