Informacje bieżace, Obwieszczenia i komunikaty
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Informacja o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 20.05.2024 r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2023 r., sprawozdania finansowego, zapoznanie się z informacją o stanie mienia komunalnego, zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Wójta Gminy Dubeninki sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za rok 2023.
3. Opracowanie stanowiska Komisji Rewizyjnej w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2023 r. i wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dubeninki za 2023 r.
4. Zamknięcie posiedzenia.
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2023 r., sprawozdania finansowego, zapoznanie się z informacją o stanie mienia komunalnego, zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Wójta Gminy Dubeninki sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dubeninki za rok 2023.
3. Opracowanie stanowiska Komisji Rewizyjnej w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2023 r. i wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dubeninki za 2023 r.
4. Zamknięcie posiedzenia.
Pobierz dane XML Informacja o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 20.05.2024 r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach Drukuj informację Informacja o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 20.05.2024 r. o godz. 9:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Kowalewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-17 15:16:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-17 15:16:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-17 15:17:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 901 raz(y) |
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 07.05.2024 r, o godz. 12:00 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się I sesja Rady Gminy Dubeninki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek obrad I sesji ustalony przez Komisarza Wyborczego w Olsztynie II przedstawia się następująco:
- Otwarcie przez Radnego Seniora I sesji Rady Gminy Dubeninki.
- Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej nowo wybranym radnym zaświadczeń o wyborze.
- Złożenie ślubowania przez radnych Rady Gminy Dubeninki.
- Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej Wójtowi Gminy Dubeninki zaświadczenia o wyborze.
- Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy Dubeninki.
- Stwierdzenie prawomocności obrad (quorum).
- Wybór Przewodniczącego Rady Gminy Dubeninki.
Pobierz dane XML Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 07.05.2024 r, o godz. 12:00 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się I sesja Rady Gminy Dubeninki Drukuj informację Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 07.05.2024 r, o godz. 12:00 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się I sesja Rady Gminy Dubeninki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Konopko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-02 12:57:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-02 12:57:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-02 12:57:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1073 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania
Załączniki
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania Drukuj informację ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-04-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Lucyna Olszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-04-26 15:28:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-04-26 15:32:15 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-26 15:32:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1035 raz(y) |
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 04.04.2024 r, o godz. 12:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XLI sesja Rady Gminy Dubeninki
Akapit nr 1 - brak tytułu
porządkiem obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XL sesji.
4. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania,
2) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Dubeninki w gminie Dubeninki,
3) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Żytkiejmy w gminie Dubeninki,
4) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
7. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
8. Zapytania sołtysów.
9. Zapytania radnych.
10. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Podsumowanie kadencji Rady Gminy Dubeninki 2018 – 2024.
13. Zamknięcie obrad.
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XL sesji.
4. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania,
2) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Dubeninki w gminie Dubeninki,
3) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Żytkiejmy w gminie Dubeninki,
4) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
7. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
8. Zapytania sołtysów.
9. Zapytania radnych.
10. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Podsumowanie kadencji Rady Gminy Dubeninki 2018 – 2024.
13. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 04.04.2024 r, o godz. 12:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XLI sesja Rady Gminy Dubeninki Drukuj informację Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 04.04.2024 r, o godz. 12:30 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach odbędzie się XLI sesja Rady Gminy Dubeninki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Rudziewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-29 11:40:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-29 11:41:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-29 11:42:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1346 raz(y) |
Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania,
2) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Dubeninki w gminie Dubeninki,
3) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Żytkiejmy w gminie Dubeninki,
4) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
3. Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również tryb ich pobierania,
2) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Dubeninki w gminie Dubeninki,
3) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu geodezyjnego Żytkiejmy w gminie Dubeninki,
4) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
3. Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
Pobierz dane XML Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach. Drukuj informację Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 4 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00 w Gminnym Centrum Kultury w Dubeninkach.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Wierzchowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-29 11:30:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-29 11:30:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-29 11:30:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1109 raz(y) |
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 21.03.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XL sesja Rady Gminy Dubeninki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXVIII sesji i XXXIX sesji.
4. Informacja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie na temat działalności.
5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2) regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym
w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
4) wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
a) przedstawienie opinii Zespołu o zgłoszonym kandydacie na ławnika,
b) wybór komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia tajnego głosowania,
c) głosowanie i odczytanie protokołu komisji skrutacyjnej.
5) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
6) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
8. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9. Zapytania sołtysów.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie obrad.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XXXVIII sesji i XXXIX sesji.
4. Informacja Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie na temat działalności.
5. Informacja Przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6. Sprawozdanie Wójta o pracach w okresie międzysesyjnym.
7. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2) regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym
w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
4) wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
a) przedstawienie opinii Zespołu o zgłoszonym kandydacie na ławnika,
b) wybór komisji skrutacyjnej do przeprowadzenia tajnego głosowania,
c) głosowanie i odczytanie protokołu komisji skrutacyjnej.
5) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
6) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
8. Informacja Przewodniczącego o złożonych interpelacjach i zapytaniach oraz udzielonych odpowiedziach w okresie międzysesyjnym.
9. Zapytania sołtysów.
10. Zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na zapytania sołtysów i radnych.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 21.03.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XL sesja Rady Gminy Dubeninki Drukuj informację Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 21.03.2024 r, o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XL sesja Rady Gminy Dubeninki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Rudziewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-15 12:27:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-15 12:28:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-15 12:28:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1210 raz(y) |
Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 19 marca 2024 r. o godz. 9.00 w remizie strażackiej w Dubeninkach
Akapit nr 1 - brak tytułu
Porządek posiedzenia Komisji:
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2) regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, a także szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usługi opiekuńcze sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania,
4) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
5) wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
6) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
7) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
3. Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
1. Otwarcie posiedzenia komisji.
2. Przedstawienie i zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:
1) programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dubeninki w 2024 roku,
2) regulaminu wynagradzania i przyznawania dodatków nauczycielom zatrudnionym w szkole prowadzonej przez Gminę Dubeninki,
3) określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, a także szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usługi opiekuńcze sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania,
4) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia statutów sołectw Gminy Dubeninki,
5) wyboru ławnika do Sądu Rejonowego w Olecku,
6) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dubeninki na lata 2024 – 2028,
7) zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 r.
3. Wolne wnioski.
4. Zamknięcie posiedzenia.
Pobierz dane XML Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 19 marca 2024 r. o godz. 9.00 w remizie strażackiej w Dubeninkach Drukuj informację Informacja o posiedzeniu Komisji Stałej Rady Gminy Dubeninki, które odbędzie się w dniu 19 marca 2024 r. o godz. 9.00 w remizie strażackiej w Dubeninkach
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-03-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Wierzchowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-03-15 12:24:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-03-15 12:24:48 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-15 12:24:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1204 raz(y) |
Decyzja w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych
Załączniki
Pobierz dane XML Decyzja w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych Drukuj informację Decyzja w sprawie zezwolenia na prowadzenie działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Bogdanowicz-Kordjak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-29 13:30:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-29 13:30:53 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-29 13:30:53 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1208 raz(y) |
Pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące inwentaryzacji budynków.
Załączniki
Pobierz dane XML Pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące inwentaryzacji budynków. Drukuj informację Pismo Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dotyczące inwentaryzacji budynków.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-01-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Cabańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-15 08:28:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Furtan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-15 08:30:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Furtan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-15 08:30:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1456 raz(y) |
Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 16.02.2024 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXIX nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku obrad.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Dubeninki na 2024 rok.
4. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Pobierz dane XML Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 16.02.2024 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXIX nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad Drukuj informację Podaje się do publicznej wiadomości, że w dniu 16.02.2024 r., o godz. 09:30 w remizie strażackiej OSP w Dubeninkach odbędzie się XXXIX nadzwyczajna Sesja Rady Gminy Dubeninki z następującym porządkiem obrad
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Dubeninki |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Stanisław Rudziewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-14 14:44:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Truchan |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-14 15:03:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Anna Truchan |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-14 15:04:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1458 raz(y) |